Bardzo dobra automatyczna skrzynia biegów. Szybko reaguje na styl jazdy kierowcy. W trybie zwykłym działa cicho i spokojnie. W trybie zimowym w połączeniu z ABSem i kontrolą trakcji - jazda to bajka (oczywiście na "zimówkach". Tryb "sportowy" wymaga umiejętności szczególnych i rzadko go stosuję.
5,0
Układ jezdny
Niezależne zawieszenie w połączeniu z amortyzatorami Sachs i kontrolą trakcji - auto świetnie trzyma się drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Mam spoiler na tylnej klapie, co nieco ogranicza widoczność do tyłu. Przód O.K. Osobiście uważam, że lusterka boczne dają świetną widoczność.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra ergonomia. Osprzęt daje się obsłughiwać w zasadzie bez konieczności patrzenia na deskę rozdzielczą. Wszystko jest osiągalne "na dotyk"
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto z klimatyzacją nie sprawia żadnych problemów z parowaniem szyb. - kwestia odpowiedniego ustawienia. Temperatura idealna o każdej porze roku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę tylko jako kierowca więc jest super. Pasażerowie nie narzekają
3,0
Wyciszenie
Faktycznie powyżej 140 km/h wyraźnie zaczyna się słyszeć silnik, a powyżej 200 km/h to już nie wspomnę :-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój na autostradzie w Reichu przy średniej 150 km/h i znacznym załadunku łyknął nawet 16 l/100 km.
Przy typowej jeździe w ruchu mieszanym pali ok. 10-11 l gazu ( jazda spokojna)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo lubię moją bryczkę, chociaż kilka razy do roku "coś" się odzywa: linka hamulca ręcznego, centralny zamek, światło cofania, podświetlenie tablicy rejestracyjnej, trzeszczenie podsufitki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Roczny akumulator z Norauto "strzelił zworkę" na jednej celi, więc miałem wymianę modułu w komputerze, jakiś czujnik. Poza tym czujnik położenia wałka rozrządu, uszczelka pod głowicą, regulator napięcia w alternatorze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]