jedyny problem to to iz po nacisnieciu pedalu gazu jest lekknie opuznienie. chociaz na gazie sie szybciej zabiera do jazdy niz na benzynie, ale to FLY SEQUENCE BRC :)
4,0
Skrzynia biegów
przy szybkich redukcjach ciezko wsadzic bieg, obroty musza spasc do ok 3 tys. Jest to niby wala, ale ciezko przez to rozwalic skrzynie biegow i synchronizatory :)
5,0
Układ jezdny
znakomicie trzyma sie drogi, ale moze to zasluga 235/35/R17 :)
Komfort
3,0
Widoczność
przod moze i ok. ale tyl, lusterka lekko biednawa widocznosc
5,0
Ergonomia
jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima 4+, przydal by sie nawiew dla osob siedzacych z tylu jak np w omedze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to naprawde wygodne auto zarowno dla kierowcy jak i pasazerow
5,0
Wyciszenie
nie ma roznicy czy sie jedzie 50, 100 czy 200 km/h, w aucie jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak ciezkie auto to uwazam ze ok
przy katowaniu w miescie PB ok 12-13 litrow
przy spokojnej jezdzie w miescie <10 l.
przy wariowaniu w trasie <10.
jednak mozna z tego auta wykrzesac spalanie przy relacji 40% miasto 60%trasa nawet 8l/100km, jesli chodzi o gaz to przy mojej instalacji jest to ok 1l wiecej niz w warunkach PB
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze to super autko
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie moge stwierdzic, zbyt krotko mam to auto.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie moge stwierdzic, zbyt krotko mam to auto.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]