nie zawsze z jednakową łatwością wchodza biegi, wszytkie 5, a własciwie 6
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
trudno sie wsiada, zwlaszcza jak sie ma już troche lat, tesciowa w ogole nie moze wsiąść, jest wysoka, 176 cm, may przeswit miedzy progiem a dolną krawedzią dachu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim starym volvo 340 GL przednia szyba wysychała z pary po 2-3 minutach nawiewania ciepłym powietrzem, w vectrze po 10 minutach i dluzej, a vent na maxa, tj, na 4, trzeba zima wlaczac klime, wtedy wysychaja szybciej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
przy otwartych szybach furczy strasznie po przekroczeniu 120-130 km/g. Opony letnie, Good Year Exellence 215 R215/60, w starej skodzie 120 S bylo o niebo ciszej przy 110-120 km/g
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze moglem wybrac z wielu innych aut, duzo lepszych, opel jest naprawde bardzo awaryjnym autem, żona jeździ agilą to
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jestem pierwszym wlascicielem, od 8 lat, przez ten czas i 53 tys. km, mialem: po 6 tys. km 1 - skleil sie stycznik od ogrzewania tylnej szyby, nie rozlaczył, po 4 dniach postoju akumulator do wymiany, 2 - wskażnik temperatury - pokazylwqa temp. pnad 100 sr. C, 3- po 18 tys. komputer (sterownik) do wymiany (3000 zł). 4 - po ok. 40 tys. pekniecie izolacji i zwarcie w wiązce przewodów pod klapa bagaznika (po lewej patrzac od tyłu, tam, gdzie wiazka zgina sie przy otwieraniu i zamykaniu bagaznika) , swiatlo w bagażniku swiecilo sie caly czas, poszedl nastepny akmulator po 10 dniach postoju, 5 - po 52 tys poszla przepływka (filtr - dozownik powietrza) naprawa 1020 zl. Poza tytm caly czas wpada w wibracje po przekroczeniu 125-130 km/g, uspkaja sie przy 160 Wszystko wywazone jak trzeba i jak tylko było mozna, i gdzie tylko było można