Auto niezniszczalne. Co prawda rdzewieje ale silnik nie do zajechania. Osiągi dobre, a w gazie wiadomo, tanio do tego. Przez ok 2 lata tj wiek auta 18-20 lat nie włożyłem w niego złamanego grosza, potem sprzedałem zadowolonemu kupcowi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Twardy jak skała, nie do zajechania. Przez 20 lat raz naprawiany.
5,0
Skrzynia biegów
Nie wymieniona ani razu przez 20 lat
5,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi lepiej niż niejedno auto po 2010 roku
3,0
Karoseria
Niestety rdza bierze ale trzyma się dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie dobrze i przód i tył, a słupki wąskie
4,0
Ergonomia
W benzynie trochę pije ale w gazie bajka l
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu nieco słabiej po 15 latach już wentylacja trochę szwankowała, gumy do wymiany.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy długich podróżach już nie było zbyt komfortowo ale wyprawy 100km bardzo dobrze
4,0
Wyciszenie
Dopiero przy 140/h trochę robiło się głośno ale jak na 20 latka...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało napraw, po 20 latach jednak trzeba pomalować cały bo rdza widoczn
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakbym szukał auta do 2000 to polecam nawet 20 letnie jeśli zadb
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzały się małe awarie wyświetlacza komputera i problemy z domykaniem bagażnika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 17 latach w silnik 1200 poszło poza tym to drobiazgi.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]