Jeśli ktoś szuka auta dużego za nieduże pieniądze to jest to dobry wybór, problemem może być korozja. Silnik dobrze współgra z LPG i nie czuć różnicy na czym się jeździ.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli ktoś szuka samochodu, który łączy poprawną dynamikę z umiarkowanym zużyciem paliwa to polecam ten silnik
3,0
Skrzynia biegów
W moim przypadku miałem problem z wrzucaniem jedynki, nie wiem jak jest u innych, u mnie haczyła i trzeba było się jej nauczyć
5,0
Układ jezdny
Trzymanie się drogi bez zarzutu, komfort jazdy również wysoki
Komfort
4,0
Widoczność
Jak w sedanie, tylna szyba nie jest końcem samochodu ale tragedii nie ma, po parkingach bardzo dobrze się manewrowało
4,0
Ergonomia
Wszystko co potrzeba pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dużo dla wszystkich i wzdłuż i wszerz i w każdym rzędzie siedzeń
4,0
Wyciszenie
Naprawdę głośny robił się po przekroczeniu 150km/h i jak mi rura wydechowa skorodowała lub łożyska padły, tak to było ciche auto
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem ile pali benzyny, bo kupiłem go już na gazie, ale uważam, że spalanie na autostradzie z prędkościami 130-140km/h na poziomie 9l LPG mozna uznać za dobry wynik, przy spokojniejszej jeździe tak do 110km/h można było się zmieścić w 8l/100km LPG, w mieście bral więcej, klima i korki to 13l/100km LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To nie jest Toyota, ale nie ma czego się bać, drobiazgi nie psują się na potęgę
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]