Jak dzwon:) Nie jest demonem mocy ale stara technika dwuzaworowa mu sluzy: elastyczny ("czworka" od 40km/h). Nie lubi wysokich obrotow, slabo wkreca sie, czuje sie bardzo dobrze do 3500 obr/min. Stworzony do normalnej spokojnej jazdy, wtedy czuje sie jak ryba w wodzie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza bez oporów, jedyny mankament to chyba troche zbyt dluga jedynka, bo sa problemy z ruszeniem przy komplecie pasazerow.
4,0
Układ jezdny
Zdecydowanie jak dla mnie zbyt twarde resorowanie, ma sklonnosc do podskakiwania na krotkich poprzecznych nierownosciach (mowa o jezdzie w pojedynke). Na gladkim idzie jak po szynach, jednak auto czule na podmuchy bocznego wiatru - trzeba walczyc z wiatrem.
Komfort
3,0
Widoczność
Wystarczajaca, tylko wysoko zadarty kufer i male lusterka ograniczaja widocznosc do tylu przy parkowaniu
4,0
Ergonomia
Negatywy:
- brak poleczki na tunelu srodkowym przed lewarkiem zmiany biegow - nie ma gdzie polozyc np telefonu komorkowego (ja otwieram popielniczke ktorej nie uzywam)
- brak podnozka na lewa stope kierowcy - jak ktos jest przyzwyczajony klasc noge na lewe nadkole to szybko wytrze gola wykladzine.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czesto paruja szyby w okresie jesienno-zimowym:/
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 183 cm wzrostu i nie narzekam na brak miejsca ani z przodu ani z tylu, jest wygodnie.
3,0
Wyciszenie
Patrzac na klase auta spodziewalem sie wiekszego spokoju w kabinie. Cicho jest do 110km/h, potem robi sie juz glosno: mruczy silnik, slychac odglosy toczenia, a od 140km/h gra piosenke wiatr.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze w tym stanie nic lepszego nie moglo mnie spotkac.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]