Karoseria
: Dziesięciolatka, a nie widać jeszcze najmniejszego znaku rudej.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Na kulturę pracy nie ma co narzekać. U mnie jest cichutko. Na luzie w kabinie w ogóle go nie słychać. Mogłoby być trochę więcej koni pod maską, na ćwierć mili furory nie zrobi, ale jak się go podkręci pod 4 tyś to idzie całkiem żwawo.
4,0
Skrzynia biegów
Coś mi dwójka gorzej wchodzi, reszta super. Nie szaleję przy światłach, więc nie ma co narzekać. Ale jak się nie przyciśnie na jedynce, to wszyscy odjeżdżają... Mogłaby być dłuższa.
5,0
Układ jezdny
Całkiem przyzwoicie trzyma się drogi. Ma się wrażenie \"płynięcia\" po asfalcie. Nie mogłem się na początku przyzwyczaić do większego promienia skrętu, ale to kwestia czasu.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki super, ale do tyłu kiepściutko. Lusterka nieduże, a przez ramię to już w ogóle kaplica, na parkingu trzeba sporo się narozglądać. Szkoda, że boczne lusterka nie są kapkę większe, byłoby dużo lepiej.
4,0
Ergonomia
Pokrywa schowka otwiera się zawsze w kolana pasażera, bez odsunięcia nóg ciężko coś wyjąć. Reszta super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimy nie mam, a jeśli chodzi o grzanie to przy mrozie na 10 stopni potrzeba z 10 minut zanim poleci ciepełko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można swobodnie pograć w badmintona. Miejsca wszędzie pod dostatkiem.
5,0
Wyciszenie
Powyżej 130 zaczyna znacznie szumieć. Przy miejskiej jeździe nic nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko robię sobie sam, więc na serwisy nie mam co narzekać. Ceny części normalne. W serwisie poprzedni właściciel zostawiał co roku ok. 7 stówek, przy wymianie rozrządu (co 4 lata) już 2000zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co jeszcze nic. Ale nie mam jej długo (8 mies).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak wyżej. Wszystko ma w terminie wymieniane, dmuchane, chuchane.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
[l/100km]