Inne
: pomimo ze byl to jezdzacy zlom i nie ukrywalem niczego, szybko znalazl kolejnego nabywce
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: ukrecony przegub 2 razy w roku w niebitym aucie to lekka przesada
Silnik
: pompa wtryskowa bosch\'a. chyba najdrozsza naprawa w tym aucie
2,0
Całokształt
wyglad kwestia gustu. ale to co ten samochod wyprawial z moim portfelem wolalo o pomste do nieba. glosny, ciasny, mulowaty i do tego powinien byc sprzedawany z abonamentem na lawete w jakiejs ogolnoswiatowej sieci. niska cena zakupu i tak poszla w diably w warsztatach
Wrażenia
3,0
Silnik
klekocze, warczy ale niebardzo chce mu sie jechac
4,0
Skrzynia biegów
jest i nawet sie nie zepsula
3,0
Układ jezdny
taboret. jazda chyba tylko za kare.
Komfort
4,0
Widoczność
co ma byc widoczne jest widoczne
4,0
Ergonomia
wszystkie te trzeszczace plastiki sa pod reka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ziebi i grzeje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dobrze, z tylu troche ciasno
3,0
Wyciszenie
slychac silnik, przy wiekszych predkosciach dodatkowo szum powietrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
chyba jedyna dobra rzecz w tym aucie to spalanie - srednio ok 6l. niskie spalanie nadrabia zapedem do wizyt w warsztatach
2,0
Stosunek jakość/cena
jest tani i gdyby nie nie sypal bylo by w porzadku. ale w ciagu roku ponad 10tys na naprawy to lekka przesada
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie z drobiazgow nic sie takiego nie sypalo, walil wszystko \'z grubej rury\'
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
chyba najbardziej awaryjne auto jakie mialem. w ciagu roku padla turbina (2tys), pompa wtryskowa(3,5tys), przegub dwa razy (1,5tys), silnik sie grzal, rdza wciagala auto kawalek po kawalku, przepalone xenony dwa razy, rozszczelnila sie klima, zepsul sie przelacznik zespolony i walil dlugimi po oczach, alternator, pompa wspomagania. wystarczy? pewnie i tak o czyms zapomnialem
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI 16V ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]