Silnik jak na tę masę spisuje się zupełnie przyzwoicie, jest głośny jak to motory TD z początku lat 2000.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w moim egzemplarzu działa prawidłowo, jednak zmiana biegu wymaga siły, jest mało precyzyjna. Krótka jedynka jak to w dieslu, dwójka tragedia (trzeba bardzo rozpedzić auto na 1-ce) auto w zasadzie jedzie dopiero od 3-ki.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest OK - mam kombi i jestem (po Focusie) zdumiony jak płynnie i cicho pokonuje garby.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednia szyba jest nieco za mała jak na rozmiar auta i zbyt pochylona w kierunku kierowcy - ale to też zboczenie po Fordzie :o)
4,0
Ergonomia
Prawidłowa, poprawna, żadnej ekstrawagancji - Focus przy tym (kokpit/ergonomia) to Star Trek
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa, wieje, chłodzi, grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest pakowne i przestronne - to atut tego auta - wielopoziomowa regulacja fotela kierowcy
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik i przy wyższych prędkościach szum opon
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Popularne auto, tanie zamienniki/używki ale specjaliozwana naprawa szarpie kieszeń, paliwożerność do przyjęcia
5,0
Stosunek jakość/cena
dobrze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
korozja wokół zaczepó zamków, przy przebiegach rzędu 120k km - łożyska kół
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]