Jest to któryś już kolejny mój samochód marki opel, jest naprawdę niezawodny przejechałem nim 70 tysięcy w ciągu roku, jedynymi usterkami jakie miały miejsce to uszkodzona klimatyzacja koszt naprawy blisko 1000 zł, urwana miska olejowa niech żyją polscy drogowcy koszt 400 zł, reszta moich napraw w tym okresie to sprawy eksploatacyjne jak łożyska, hamulce, zawieszenie, oleje, filtry. Najgorszą i najdroższą rzeczą w mojej opinii były łożyska tył sztuka 300 zł, zawieszenie tył 450 zł. reszta cen jest całkiem normalna. A i jeszcze jedna uwaga moja vectra miała po odczytaniu prawdziwego przebiegu przez fachowca 516 tysięcy i niech mi nikt nie gada że pompy padają po 200 tysiach a wtryski po 100 tysiach. Bo wyśmieje.
Co do spalania to kiedyś udało mi się zejść do 4.8 litra bo jechałem spokojnie w śnieżycy, natomiast średnie spalanie w ciągu całego okresu eksploatacji 5.8 litra. Jak na tak duży i wygodny samochód to bardzo mało. Największym mankamentem była blacha, na tylnej klapie to sam się dziwiłem na czym się ona jeszcze trzyma, prawie każdy element miał jaką rdzę. Ponoć po lifcie to poprawiono.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy tego diesla miała wiele do życzenia miał chwile że chodził jak stary traktor. Natomiast elastyczność na 5 biegu od 80 spokojnie przyspieszał.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i delikatna, zmiana biegów jednym palcem, jak w oplach.
4,0
Układ jezdny
Po wymianie tulejek opon amortyzatorów prowadziła się świetnie.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]