Silnik
: Idealny na długie wyjazdy. Spokojna miękka praca, mała konsumcja...
5,0
Całokształt
Z czystym sumieniem polecam każdemu odpowiedzialnemu myślącemu człowiekowi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic nie można zarzucić. Spokojna, miarowa, kulturalna praca.
4,0
Skrzynia biegów
Brak błędów, ale po Hondzie o bardziej \'sportowych\' skokach trudno dać więcej.
5,0
Układ jezdny
Auto jedzie tam gdzie chce kierowca.
Komfort
5,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenia. Dla mnie wszystko widać doskonale.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lubi zaparować po deszczu. Klimatyzacja działa bez zarzutów. Wentylacja mogłaby być lepsza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Cicho i spokojnie, mam wrażenie, że ciszej nawet od Audi A6 z tego okresu, ale to nie znaczy, że doskonale. Na pewno na polskich drogach pomaga \'wyważone\' zawieszenie nie męczące przy poprzecznych łączeniach płyt cementowych nieudolnie zalanych asfaltem przez naszych \'wybitnych\' specjalistów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części eksploatacyjne w przyzwoitych cenach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że nie ma tutaj konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniony czujnik temperatury zewnętrznej (po 225 000 km).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
\'Niezawodna\' pompa paliwa Boscha po 220 000 km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]