Zawieszenie
: w miarę komfortowe, auto dobrze trzyma się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: pojawia się rdza na drzwiach
Zawieszenie
: wybijaące się gumy stabilizatora oraz końcówki
Silnik
: pompa wtryskowa to udręka....mam to chyba za sobą
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Najpierw zgasł mi w drodze w centrum miasta, musiałem zaholować go Vectrą A (1,7 TD jak dotąd bezawaryjną) do mechanika, tamokazało się, że padł sterownik pompy wtryskowej - koszt 1300 zł( wysyłka, z robocizną) po upływie pięciu miesięcy w garażu zapalił i zgasł po upływie 2-3 sekund. Konic nie pali. Kolejne holowanie do mechanika tą samą Vectą A. Tam okazuje się, że ponownie padła pompa wtryskowa lecz tym razem jej mechanika. Koszt naprawy z robocizną 2000 zł ( wymontowanie, wysyłka, zamontowanie). Od tej pory jeździ... mam nadzieje, że tak pozostanie.
4,0
Skrzynia biegów
czasem I bieg jakoś ciężko wchodzi
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]