Silnik
: Zero usterek. Od 10 lat tylko go wstawiam na przeglady i tylko w ramach przegladu sa wymienane/naprawiane zuzyte czesci. Nigdy mnie nie zawiodl.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Niezawodny. Trzeba się trochę do niego przyzwyczaić bo ma swój charakterystyczny sposób działania. Dużo zamienników części. Idealnie działa z LPG
3,0
Skrzynia biegów
Chyba najsłabszy punkt auta - droga przełączania biegów bardzo długa, skrzynia chaczy, 1 i 2 bieg bardzo długie i gdy np wrzucimy 2 bieg przy predk 10km/h to samochód ledwo ciągnie bo ma za niskie obroty (ok 1000obr/min) co jest uciążliwe przy dojeżdżaniu do świateł i starcie z lekko toczącego się auta.
4,0
Układ jezdny
Dla mnie połączenie komfortu i sterowności - idealna twardość. Amortyzatory nie wymieniane od nowości (10 lat i 175 tys km w Polsce!) - na przeglądach technicznych wychodzi że jeszcze długo pojeżdżą
Komfort
4,0
Widoczność
Normalka - nic za ani przeciw
4,0
Ergonomia
Wszystko oprócz zmiany biegów idealne i proste w obsłudze. Ciekawe umiejscowienie przełączników do opuszczania szyb - na konsoli środkowej przy dźwigni zmiany biegów - dla mnie idealne rozwiązanie bo trafia się w nie bez patrzenia i odrywania wzroku od jezdni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalka - ma klimę więc jest super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Normalka - więcej niż w nowej Insignii
5,0
Wyciszenie
Słychać koła i wiatr - prawie zero silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dosc duzo pali (miasto 10-11l). Dlatego przerobilem go na gaz IV generacji. Zero problemow. prawie o połowę tańsza eksploatacja. Auto idealnie to znosi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]