Vectra DTi to najlepsze auto jakie mialem do tej pory.Przyczyn jest kilka. Po pierwsze jest bezawaryny, po drugie zrywny i malo pali, po trzecie w każdej Vectrze B jest takie naglośnienie (Delco) jakiego nie ma w wypasionych BMW czy mercach, po czwarte części są tanie jak do Poloneza a po piąte...srebrna Vectra B na aluskach pięknie się prezentuje...
Wrażenia
5,0
Silnik
Odpala w największe mrozy od strzala,warunek-dobre świece żarowe.Na temat Vectry powstalo wiele mitów a to że sie zapowietrza, a to że pompa pada po 200tys i dlatego dlugo odpala.Przyczyna zlego odpalania jest prozaiczna-wystarczy że 1 świeca nie dziala i mamy klopot-taki urok auta,wystarczy dbać.Silnik mocny, ma często więcej koników niz podaje fabryka(urok turbodiesla na pompie) Mój ma 107 KM (mierzone na hamowni) Na autostradzie bez trudu idzie 205km/h. Wyprzedzanie na 5 biegu jak w benzynie na 3-ce.(moment obrot. 260NM)
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy żadnych problemów nie mialem a przejechalem 60 tys. km.Malo tego, skrzynia chodzi lepiej niż w mitsubishi colcie które kiedyś mialem.
4,0
Układ jezdny
Przy 180km/h można puścic kierownice i ..nic-super.Tuleje wachaczy tanie jak barszcz a nie komplet za 1200 jak w audi lub VW...porażka
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja, przy cofaniu żadnych problemów.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na diesla OK. Świetna klimatyzacja manualna, przedewszystkim bezawaryjna w porównaniu do klimatronika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auta to i dużo miejsca, maly nie jestem i nie narzekam
5,0
Wyciszenie
Mam porównanie do Laguny DCi którą jeżdże w robocie- vectra podlug niej jest super cicha.Wiele osób które ze mną jechalo zwrócilo uwage że jest cichy jak benzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie równe 5.0 , autostrada 160 km/h 6,0 miasto 6.5- dla mnie rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z 2000 r. kosztowalo 6 tys mniej niż passat czy audi a6. Wierzcie mi że to wspaniale auto którego utrzymanie kosztuje o niebo mniej niż VW audi czy BMW.Rozrząd niewymienny,części tanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie przez 4 lata zepsul sie EGR- 150 zl, pompa vacuum- 100 zl i poszly tuleje z tylu - komplet 80 zl.Sami ocencie czy auto jest awaryjne.....:) Powiem tylko że awaria walka rozrządu w a6 kosztowala mnie 4 tys.......
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]