Była by piątka, Gdyby nie problemy z korozją na pewno nie sprzedawałbym auta jeszcze przez jakiś czas.
Wrażenia
4,0
Silnik
Żeby jeździć dynamicznie trzeba trzymać silniczek powyżej 2 tyś obrotów, a to wymaga machania lewarkiem. Ogólnie do 140 km/h radzi sobie całkiem dobrze z samochodem.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze, choć dwójka mogłaby lżej.
4,0
Układ jezdny
Nie jest tak miękki jak "francuzy" , ale też nie za twardy, dobrze trzyma się w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze, jednak lusterka wsteczne mogłyby pokazywać szerzej na boki. Kombi trzeba wyczuć na długość.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, sterowanie radiem w kierownicy - super sprawa, chociaż radio samo się zgłośnia i przycisza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klima w upały daje radę, zimą samochód nagrzewa się szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód wspaniale, łatwo można znaleźć sobie dogodną pozycję, z tyłu też nie najgorzej.
4,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej. Rekompensatą niewątpliwie jest dobrej jakości audio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę masę auta, mój styl jazdy myślę, że spalanie na poziomie około 7 litrów to dobry wynik. Przeglądów nie robię w ASO (ceny z kosmosu) tylko u znajomego mechanika. Systematycznie dzięki temu nie miałem żadnej poważnej usterki.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie auto z takim wyposażeniem ciężko jest kupić w lepszej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz puścił nit trzymający podnośnik szyby.
Żeby nie było tak kolorowo - blacha, to jakieś nieporozumienie. Ojciec w peugeocie 405 z 92´r nie ma żadnej parchy a w oplu XII 99´r gorzej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowałem, ... odpukać.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]