Układ elektryczny
: sterownik pompy wtryskowej - obłęd
Zawieszenie
: tuleje tył- usłyszysz 3 miesiące po wymianie chyba że będziesz jeździł jak z jajkami
Karoseria
: podatna na korozję
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie ma nic gorszego niż zimny diesel, brakuje intercoolera... Z lekka mułłł...
4,0
Skrzynia biegów
Jest oki:-)
4,0
Układ jezdny
Sam układ jest ok, ładnie zestrojony, aczkolwiek nie przystosowany do naszych \"cudownych\" dróg... Zawieszenie mało wytrzymałe, jednakże stosunkowo niedrogie w naprawach i nie brakuje części
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka wsteczne mogłyby być większe, ale ogólnie ok.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak to w dieslu:-p
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 16V 82KM 60kW
[l/100km]