Jak na tę budę to wystarczający, demon prędkości to nie jest ale daje radę. Po włożeniu LPG sekwencji czasem szarpnie albo się przyduzi ale to sporadyczne i nie przeszkadza. Trzeba tylko lać dobry gaz.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia wchodzą lekko i precyzyjnie, mógłby być nieco krótszy skok lewarka ale to nie rajdówka.
4,0
Układ jezdny
W zakrętach trzyma się nieźle, dziury tłumi wystarczająco dobrze. Wiadomo - na polskie dziury to tylko suv albo terenówka wytłumi wszystko. Ogólnie drogi trzyma się dobrze przy kołach 195/65 R15.
Komfort
3,0
Widoczność
Tutaj nie jest kolorowo. Zdecydowanie odradzam świeżo upieczonym kierowcom bo lusterka są symboliczne, maska dość długa. Plus za duże lusterko środkowe.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie to wszystko jest tam gdzie być powinno - przełączniki w zasięgu ręki. Nawet powszechnie krytykowane przyciski szyb elektrycznych umieszczony przy lewarku zmiany biegów mają swój sens i można się do tego szybko przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianie filtra kabinowego nie ma problemu z parowaniem szyb. Nagrzewa się wyjątkowo szybko jak na tak duże wnętrze. Chłodzenie nawet bez klimy jest możliwe: nawiew na 2 i upał da się przetrwać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co tu dużo pisać, auto w sam raz dla 4 osób, w 5 dorosłych ciasno z tyłu. Bagażnik duży, bagaże 5 osób mieści elegancko. Jedynie mogłoby być odrobinę więcej miejsca na nogi pasażerów z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Przy 100km/h jest w porządku. wyciszenie na pozytyw.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w granicach rozsądku jak na taki silnik i gabaryty. ceny napraw tez do przyjęcia, częsci ogólnodostępne nowe jak i używane. spalanie podaję w benzynie.
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze to naprawdę dobre auto dla kogoś kto chce mieć spore auto, akceptowalne spalanie i dość niskie koszty eksploatacji.