Pomimo usterek zawsze dojechałem do punktu docelowego
Wrażenia
4,0
Silnik
Nierówna praca przy ruszaniu na bardzo małych obrotach. Bardzo cichy silniczek. Pękły pierścienie przy 238 000 km
4,0
Skrzynia biegów
Drobna regulacja linek przy 270 000
4,0
Układ jezdny
Wymiana łożysk gumowych elementów zawieszeniai tył przy 228 000 km przód sprawny na dzień dzisiejszy 290 000
Komfort
4,0
Widoczność
Da się przyzwyczaić. Do przodu genialnie tył przeciętnie a lusterka przy takiej powierzchni całkiem dobrze
4,0
Ergonomia
OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Uszkodzony wentylator chłodnicy klimy i lawina dziurka w chłodnicy klimy przez zwiększone ciśnienie i uszkodzenie kompresora. Przy dużych przebiegach lepiej pilnować wentylatora
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
5,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasach genialnie nawet do 8l LPG przy oszczędnej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie naprawy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 290 000 do wybaczenia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięte pierścienie tłoków lepiej od razu wymienić bo olej w tłumiku uszkodzi katalizator.
Mechanik który robił pierścienie nie wierzył że silnik tak wygląda w środku przy 238 000 km
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
[l/100km]