Na niskich obrotach troche mułowaty, za to powyrzej 2500 obrotów już jest ok. Nie ma z nim żadnych problemów praktycznie bezawaryjny-dobra konstrukcja ISUZU
4,0
Skrzynia biegów
Niewielke problemy z wrzucaniem drugiego biegu zwłaszcz przy niskiej temperaturze. Pozatym ok.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie raczej miękkie i to mi odpowiada.
Auto dobrze trzyma się drogi. Dobrze zestrojony i precyzyjny układ kierownicz ze wspomaganiem. Bezawaryjny ABS pomaga w zatrzymywaniu autka na śliskim.
Komfort
4,0
Widoczność
Troche do tyłu kiepsko ale od czego są lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu-bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie chłodno dzięki klimie. W zimie naprawdę gorogą w całym aucie nadmuch równierz na nogi pasarzerów z tyłu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu durzo miejsca-mam 193 cm wzrostu i czuje się komfortowo, bardzo dobrze wyprofilowane fotele z regulacją lędźwiową i krzyżową, dodatkowo regulacja wysokości fotela kierowcy. Z tyłu przy moim wzroście już gorzej.
4,0
Wyciszenie
Jak na diezla z tego okresu cichy a porównując z VW z tych samych lat nawet bardzo cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niewiele pali. Bardzo tanie części- wiele zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Autka nie są zbyt drogie a nierzadko można znaleźć wersje z bogatym wyposarzeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem po odpaleniu zawieszają się wskazania lucznika i obrotomierza, po kilku minutach jazdy samo sie naprawia.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz wymiany części eksploatacynych wymieniłem tylko pompę wodną i obie gumy na przegubach. Jak na ten przebieg nieźle. Niestety słaba blacha lubi zardzewieć zwłaszcza na tylnych błotnikach. Przy 13 letnim aucie blacharz i lakiernik muszą conieco zarobić.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]