Silnik jest mulowaty na niskich obrotach np. przy 60 km/h mozesz wcisnac pedal gazy na maksa i nic, ledwo czuc przyspieszenie. Ale juz na wyzszych obrotach potrafi przyspieszyc. Do jazdy w miescie idealny, zwlaszcza biarac pod uwage spalanie. W trasie wypada troszke gorzej, bo przy wyprzedzaniu np. TIR-a jadacego ok. 90 km/h trzeba znalesc dosc duzo wolnego miejsca.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W ciagu ostatnich 6 miesiecy cena tego samochodu spadla z ok 12 tys do 6 tys. Powod - do Polski sprowadzono z zagranicy setki tych samochodow (i nie tylko tych) Wiec sadze ze ocena 5 niejest przesadzona w porownaniu z tym co mozna otrzymac.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Peka tapicerka na drzwiach, ale z tego co zauwazylem wiekszosc modeli vectry ma te wade.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakis rok po 200 tys. km temu pekla glowica i trzeba bylo dac 2 tys. za naprawe. Troche problemow z alternatorem. Ale to wszystko reszta jest ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]