Silnik
: bajeczna jeowszego autadnostka... jaky to było możliwe przeniósłbym ten motor do nowego auta
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: rdza rdza i jeszcze raz RDZA podwozie odpada
Układ elektryczny
: alternator i dmuchawa padły ale to ponoć norma
Karoseria
: podobnie jak pkt.1 rdza go zjada kilo na dobe
3,0
Całokształt
isuzu naprawde zrobiło super silnik. nie kopci mało pali. odpala w najwieksze mrozy po 1 grzaniu świec (do pstryknięcia przekaznika). dynamika ujdzie wystarczająca jest. tylko alternatory przekombinowane (pompa vacuum na nim siedzi + często pada wzbudzenie. i trzeba drutowac albo oddac do elektryka +/- 50 zł) cała reszta na wielki PLUS :) zeby nie bylo tak miło to auta ubywa kilogram na dobę (RDZA). u mnie urwalo sie mocowanie belki od korozji a sprowadzony z raichu 2008 ;/ raczej podziękuję już oplom z lat 90' a szkoda bo świetne auta tylko ta rdza ...
Wrażenia
4,0
Silnik
isuzu naprawde zrobiło super silnik. nie kopci mało pali. odpala w najwieksze mrozy po 1 grzaniu świec (do pstryknięcia przekaznika). dynamika ujdzie wystarczająca jest. tylko alternatory przekombinowane (pompa vacuum na nim siedzi + często pada wzbudzenie. i trzeba drutowac albo oddac do elektryka +/- 50 zł) cała reszta na wielki PLUS :)
4,0
Skrzynia biegów
jak u konkurencji ujdzie w tłumie. ciężko chodzi ? ściągnij mieszek od lewarka i nie żałuj wd40 ;) potem malym palcem mozna zmieniac pare miechów
3,0
Układ jezdny
jak nie ma luzów to miło sie nim jedzie. jest dość długi
Komfort
4,0
Widoczność
aute segment D wiec jest juz w miare. dość miękko i nawet tak bardzo nie czuc dziur o ile jest zawieszenie ok. fotele wygodne
4,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie byc powinno
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ciężko pozbyć sie pary z szyb nawet latem podczas deszczu. a zimą masakra jak zamarznie od WEWNĄTRZ. ale moze to wina dziur w podłodze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w astrze może ciut więcej
5,0
Wyciszenie
szczerze najcichszy diesel jakim jeździłem a miałem ich pare
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.7 japoński pali mniej niz GM a jest dynamiczniejszy :)
4,0
Stosunek jakość/cena
za pare zeta (ja kupilem za 1500) mamy niezawodnego woła roboczego.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko jest spoko oprócz wszechobecnej RDZY. słychać jak go zjada ;) mi sie poradzilo urwać mocowanie belki i za to mi dowód zabrali a auto sprowadzone w 2008 z rajchu ;/
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wystrzegać się rdzy cała reszta bajka
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]