Zawieszenie
: jeko kultura pracy,dynamicznosc oraz to ze za naprawde niewielkie pieniadze mam samochod przy ktorym duzo nie musze robic a daje satysfakcje i prezentuje sie doskonale
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: z wielkiem tylnie blotniki ida ale hameraid i po sprawie
Inne
: jesliLPG to trzeba co jakis czas wymieniac przewody od swiec
Silnik
: wymiana uszcelki pod klawiaturą
5,0
Całokształt
samochod podsumowujac sprawuje sie bardzo dobrze jak na swoj wiek, malo awaryjny,a jesli sie o niego dba to moze sluzyc dlugie lata. jest dynamiczny i przy tym wcale nie pali jak smok a wiuem co mowie bo jezdze na LPG,dobrze wyciszony, dobra kultura pracy i jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje bez zarzutów- cicho, dobrze wytłumiony,równo mimo wieku,daje rade, nie miałem do tej pory problemów z zapalaniem go-od kopyta łapie
4,0
Skrzynia biegów
ok, choć u mnie ciężko łapie dwójka zwłaszcza przy redukcji ale nie jest to jakis problem ktory utrudnia życie, da sie przyzwyczaić
5,0
Układ jezdny
sprawoje sie poprawnie, nawet wiecej, samochód dobrze trzyma sie drogi, dobrze tłumi nierówności naszych polskich dróg jak na ten rocznik i czasy kiedy powstawałpewnie trzyma sie drogi nawet przy duzżych predkościach
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność ok- przednia szyba duża daje mozliwosc pelnego wgladu na sytuacje, ludterka odpowiedniej wielkosci, tylnia szyba tez przejrzysta. ja mam z tylu zamontowane rolety przyciemniajace ale mimo to nawet po zmierzchu widocznosc jest ok
4,0
Ergonomia
nic dodac nic ujać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
samochód dobrze sie grzeje w zimie i szybko zapewniajac wskazana przez nas temperature dosyc szybko, samo ustawianie jej proste dzieki widoczemu suwakowi oraz funkcjom nawiewu z dolu, gory, wywiewnikom(4)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jako kierowca nie narzekam, miejsca jest duzo, ulatwia to fotel ktory mozna ustawiac w 3 plaszczyznach(gora,doł-przod tyl oraz opieradlo. jak jechalem jako pasarzer z przodu to tez dobrze, z tylu tez nikt nie narzekal, a podlokietnik na tylniej kanapie daje wiekszy konfort no i np.moj brat (190cm) nie narzeka ze bije o sufit glowa wiec ok
5,0
Wyciszenie
samocho przy zamknietych szybach chodzi cicho az milo siedziec,przy otwartych tez da sie rozmawiac bo nie zaklota spokoju
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na pojemnosc 2.0 przy mojej nodze i LPG to super, w trasie przy jezdzie 90-100km/h zurzycie w lecie LPG mialem na poziomie 7-7,5l, w miescie na poziomie 8,8-9l ( bez korkow wiekszych) w zimie przy duzych korkach w krakowie zdzraylo sie raz 13,7l ale to tez oprocz korkow masakrycznych sprawa iz chcialem mocniej przyciskac pedal no i mialem wowoczas do wymiany przewody do swiec
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo zadbany model z rocznika do 95 mozna kupic tanio a satysfakcja gwarantowana.modeli jest wiele na rynku wiec podsumowujac za takie pieniadze mozna kupic dobry samochod z niezlym wyposarzeniem i prezentujacy klase
Moj samochod- opel Vestra 2.0i kat 116km z rocznika 91. za 3500zł z komputerem pokladowym,regolacja elektronivczna swiatel,dzielona tylnia kanapa,dodatkowe diody led,pokrowace spotrowe jak i dywaniki oraz pod kolor mieszki do lewarka i drazka zmiany biegow na alusach
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo malo usterek, naprawde minimala ich ilosc (odpukac). raz tylko przepalil sie czujnik od swiatel cofania ale od nowosci nie wymieniany byl
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie bez usterek, poprzedni wlasciciel tez ich nie mial a jezdzil ponad 9lat
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i KAT 116KM 85kW
[l/100km]