Silnik, to największy atut tego pojazdu. Trwały. Bardzo elastyczny do 150km/h. Zawieszenie odporne, ale przypomina wóz drabiniasty bez amortyzacji. Na "kocich łbach" można pogubić plomby. Karoseria, to już w tym wieku tragedia. Siedząc wewnątrz słyszę biesiadującą korozję na tylnych błotnikach, może dlatego, że przez pięć lat ograniczałem się tylko do wlewania paliwa i oleju. Ogólnie, trwały i wygodny. Na gazie pali 12,5 L w mieście i 8 na trasie. Powyżej 120 km/h wzrasta do 10 L.
Wrażenia
5,0
Silnik
As w rękawie. W miarę cichy i trwały.
4,0
Skrzynia biegów
Dobre stopniowanie, jak to u Niemców.
3,0
Układ jezdny
Twardy, za twardy na tę klasę pojazdu.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Niemiecka, wszystko na rozkaz pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jadąc za "śmierdzielem" dokucza brak obiegu wewnętrznego
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył extra, z przodu walczę łokciem z tęgim pasażerem o dźwignię biegów
3,0
Wyciszenie
Do setki OK
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ma apetyt. gaz - miasto 12,5 L, trasa 8 do setki, powyżej 10 L
4,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko pierdoły, przecież wszystko kiedyś musi nawalić