Silnik
: benzynowa jednostka napędlowa minionwego tysiąclecia ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza na nadkolach!
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Wg mnie jeden z najlepszych konstrukcji jakie kiedykolwiek powstały, ekonomiczny, bezkolizyjne zawory, prosty w budowie i obsłudze, nawet w zimie paliłem go na gazie i przy sprzedaży (przebieg 350 tys.) silnik pracował jak zegarek!
4,0
Skrzynia biegów
po takim przebiegu całkiem dobrze
5,0
Układ jezdny
w zakręty jak po szynach
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
nawet bardzo długie trasy nie męczą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja ok, ogrzewanie - troche długo się rozgrzewał
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
za grosze można kupić sztuki w niezłym stanie sprowadzone z raichu, a po 1995 ocynk :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto wiekowe, więc pare razy wymiana łożysk w kołach itp, no i ta cholerna korozja!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padła pompa wodna (320 tys.km) w dalekiej trasie, oberwała ząbki na pasku rozrządu, ale silnik bezkolizyjny :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]