Taki przebieg bez remontu kapitalnego !!!!! Słychac go już ale nadal jeździ . Mało usterkowy , naprawde można na nim polegać .
4,0
Skrzynia biegów
Dobra bo od 250000 km cięzko zaczeła wchodzic jedynka i wsteczny. Poza tym wszystko tak jak ma być w niemieckim aucie. Nic przy niej nie robiłem.
5,0
Układ jezdny
Jak na ten przebieg i lata i nasze drogi to bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam nigdzie na brak widoczności.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje bardzo szybko a chłodzi jeszcze szybciej .( mam klime) :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190 cm wzrostu i jest oki. z tylu na nogi niema za wiele
5,0
Wyciszenie
jak na początek lat 90- tych to moim zdaniem świetne. czasami musze popatrzyc na skrzyzowaniu na wsakxniki czy silnik pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie lece max 120 i pali mi okolo 6.5 litra . w mieście okolo 8.5 za to kiedyś jak miał mały przebieg to palił mi odpowiednio nawet 5.3 w trasie a w mieście 7.5 Moim zdaniem jak na stare 1.8 to bardzo dobre wyniki
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami coś padnie ale zawsze mogłem jechać dalej . ale o czym my mówimy
auto ma 15 lat i spory przebieg. moja ocena to 5 bo czego tu wymagać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
już miałem awarie uszczelek pod głowicą pompy wspomagania , wodnej i zawsze miałem czas żeby dojechac . Jak się wszystkiego pilnuje i w terminach wymienia to rzadko kiedy cos bedzie się działo . Awaria pompy wspomagania i wodnej to z mojej winy. Nie miałem płyny we wspomaganiu , a wodnej nie wymieniłem z paskiem .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]