rdza! progi i nadkola. nie jest to bmw, ale na 4 biegu można śmiało wyprzedzać lepiej przeciagnąć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przebieg b.duży. Padł termostat. Przy ok 280 tys. km padłą uszczela pod głowicą- strasznie dużo jest rozbierania silnika poza tym sama wymiana to pryszcz i nie jest taka droga.Silnik w zasadzie nie bierze oleju. Przeciera się rura doprowadzająca powietrze z filtra do silnika. Wycieki oliwy pod uszczelką to standard.
4,0
Skrzynia biegów
małe problemy ze wstecznym i drugim biegiem ale to pewnie kwestia oleju w skrzyni. Ciężko chodzi sprzęgło w moim samochodzie. ale ogólnie bez większych awarii
4,0
Układ jezdny
Stuka zawieszenie z przodu, ale to też z powodu moich zaniedbań. poza tym amorki z tyłu mogły by być troszke twardsze. ogólnie zawieszenie jest b. trwałe
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność niezła, troche na początku przeszadzać może lusterko wsteczne. w zime/jesień szyby szybko parują - trzeba włączyć mocno nawiew co w zime przy zimnym silniku nie jest zbyt przyjemne. poza tym ten nawiew na 4 biegu strasznie głośny
4,0
Ergonomia
proste solidne wykończenie, coś puka w schowku- może klucze;-).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ujdzie ale brakuje mi klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca dla kierowcy i pasażera, ale z tyłu robi sie ciasnawo bo jestem wysoki 187cm. ale fotel z przodu ma super regulacje i jest wygodny.
3,0
Wyciszenie
troche głośny jak sie go pociagnie na 3 biegu do 80, ale później jakby sie zapomina o obrotach i spokojnie można ciągnąć do 100, jeżeli komuś nie szkoda silnika i paliwa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto ok. 9 litrów
trasa ok 7 litrów
olej Lotos mineralny ok 60 zł + filtr 15 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
b.dobrze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nigdy nie zawiódł.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]