W TEJ CENIE TO NAPRAWDE B DOBRE I NIEZAWODNE AUTO.
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK BARDZO ELASTYCZNY,NIE TRZEBA CZESTO MIESZAC BIEGAMI.POZATYM JEST EKONOMICZNY,SREDNIE SPALANIE TO 6.5 L.DO TEGO TRZEBA TEZ DODAC WYSOKA TRWALOSC I NIEZAWODNOSC TEGO SILNIKA.
4,0
Skrzynia biegów
ZMIANA BIEGOW BEZ HACZENIA I PLYNNA.SKRZYNKA DO TEGO SILNIKA JEST NASTAWIONA NA OSZCZEDZANIE PALIWA,WIEC PRZELOZENIA SA DLUGIE.
5,0
Układ jezdny
DOBRE TRZYMANIE DROGI NA ZAKRETACH.KOMFORT RESOROWANIA TEZ NA WYSOKIM POZIOMIE.DUZA TRWALOSC POSZCZEGOLNYCH ELEMENTOW.
Komfort
4,0
Widoczność
TRZEBA SIE PRZYZWYCZAIC DO TEGO,ZE W CZASIE COFANIA NIE WIDAC TYLU AUTA.DO PRZODU I NA BOKI WIDOCZNOSC OK.
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU.PRZESZKADZA TYLKO SUWAKOWY SYSTEM STEROWANIA OGRZEWANIEM.POKRETLA SO O WIELE WYGODNIEJSZE W UZYCIU.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NA WSZYSTKICH MIEJSCACH JEST WYGODNIE I NIE MA CIASNOTY.NO CHYBA,ZE Z TYLU USIADA TRZY DOROSLE OSOBY.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CENY CZESCI NA NISKIM POZIOMIE I DOBRZE DOSTEPNE. AUTO MA DOSC PROSTA BUDOWE WIEC PRAWIE KAZDY MECHANIK SOBIE Z WIEKSZOSCIA USTEREK PORADZI.
5,0
Stosunek jakość/cena
NIC DODAC,NIC UJAC!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PODCZAS 70 000 KM KTORE PRZEJECHALEM NIE ODNOTOWALEM ZADNYCH USTEREK(NIE LICZAC WYMIANY KLOCKOW,SZCZEK CZY LOZYSK BO TO NORMALNE ZE SIE ZUZYWAJA)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WYMIANA MODULU ZAPLONOWEGO(500 ZL W ASO) ALE DOJECHALEM O WLASNYCH SILACH.AUTO NIGDY NIE STANELO PODCZAS JAZDY. REPARATURKI TYLNYCH BLOTNIKOW(TO TYPOWE DLA TEGO MODELU)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i KAT 75KM 55kW
[l/100km]