Jak za te pieniądze do świetne auto dla niezamożnego i niewymagającego kierowcy. Dobrze się prowadzi i jest naprawde ekonomiczne. Mało awaryjne, nieźle wygląda. Powolutku lecą tylne nadkola, ale w 20letnim aucie to i tak dobry wynik
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na te lata jest ok, bez wiekszych problemow, wydmuchało uszczelki pod miska i głowicą ale najstarsi górale nie pamiętają kiedy i czy były w ogóle wymieniane. Możliwe, że ciut słaby jak na jednotonowe auto, ale przynajmniej oszczędne
4,0
Skrzynia biegów
tutaj też bez usterek
4,0
Układ jezdny
Zdaje egzamin na naszych drogach. Przez 20 tys, wymieniłem przegub, raz osłonę na przegubie, 2 łączniki stabilizatorów. To wszystko
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na takie auto, działa bez zarzutów. Szybko się nagrzewa, bez problemów z zaparowanymi szybami
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm, miejsca nie brakuje
4,0
Wyciszenie
W normie, ale przecież to auto jeszcze z innej epoki motoryzacji
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na niskim poziomie. Części łatwo dostępne i w przystępnych cenach. Jak to bywa na naszych drogach większość kosztów to zawieszenie
5,0
Stosunek jakość/cena
jak któś trafił na w miare zadbany egzemplarz to na pewno nie będzie narzekał
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zepsuł się włącznik ogrzewania tylnej szyby ;)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejsza usterka to wymiana aparatu zapłonowego. Pękła też linka od sprzęgła
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i KAT 75KM 55kW
[l/100km]