Trzeba go nieco rozkręcić aby konie się wyzwoliły, ale generalnie nie do zdarcia. Przy 1,6 udało mi się raz ruszyć z 4 biegu i to bez żyłowania (praca sprzęgłem). Zawsze odpala.
4,0
Skrzynia biegów
´Krótka´ trójka ale każdy bieg bardzo elastyczny.
4,0
Układ jezdny
W swojej klasie jazda poprawna, wiadomo, zestrojony miękko bo to rodzinna limuzyna. Miła, płynna jazda
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, zero szyb dzielonych, wszystkie duże i... i już :]
4,0
Ergonomia
NIe podświetlona środkowa konsola nieco rozprasza w nocy gdy trzeba coś przełączyć w nadmuchu, wyłacznik halogenów też nieco zasłonięty lewą ręką i trzeba odrywać wzrok od jezdni. Reszta na swoim miejscu i w zasięgu rąk, także ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra wentylacja, płynnie regulowana.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca niż się wydaje. Kolana swobodne, a jestem osobą nie najniższą (180cm). Fotele przednie maksymalnie do tyłu i tylko koszykarz by mógł mieć z tyłu ewentualne niedogodności, ale też niewielkie. W Audi 80 jest tego miejsca znacznie mniej.
4,0
Wyciszenie
Troszkę szumi powyżej 100km/h ale cóż to nie jest wyścigówka więc i rodziny się na rajdy nie wozi. Jak coś to wersja Vectry A sportowa czyli Calibra :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle co Seicento z 1,1 silnikiem a komfort totalnie inny: 5,5 trasa, 7,0 miasto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem bardzo zadowolony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lampka w zegarku dośc długo się opierała i mrugała bo miała luzy ze starości a tak to jedynie mieszki się wytarły i reszta to luksus.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 71KM 52kW
[l/100km]