POLECAM TEN MODEL I MARKE .JAK KTIŚ CHCE KUPIĆ TANI I BEZ AWARYJNY SAMOCHÓD.MÓJ NASTEPNY SAMOCHÓD TO BĘDZIE TEŻ VECTRA TYLKO MYŚLĘ O V6 ALBO TURBO 4X4.
Wrażenia
3,0
Silnik
W KOŃCU TO SAMOCHÓD NA GAŻE [SŁABO SIE ZBIERA] .JEZELI LPG TO PRZYNAJMNIEJ 2.0 8V P.S NA INSTALACJI MA PRZEBRYKANE OK.100TYS.
4,0
Skrzynia biegów
CZASEM 1 CIEŻKO WCHODZI
4,0
Układ jezdny
PRECYZYJNY DOBRZE TRZYMA SIĘ GLEBY
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA MIEJSCU.GORZEJ W NOCY BO NI CHUJA NIC NIE WIDAĆ PODŚWIETLENIE KOKPITU NIE DZIAŁA HE..HE..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
NIE MA KLIMY ALE DOBRZE SOBIE RADZI.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NISKA POZYCJA ZA KIEROWNICOM TO LUBIE .NIE TO CO W GOLFIE 3 .JAKOŚ WYSOKO I CIASNO,NOGAMI SIĘ NIEMALŻE KIEROWNICY DOTYKA
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE DO ZAJEBANIA PRZELOT 300TYS. I ŻADNYCH INWESTYCJI.OSTATNI WIĘKSZY WKŁAD TO 25L. V-POWERA OD CZASU DO CZASU TRZEBA ZAINWESTOWAĆ ŻEBY LEPIEJ CHODZIŁ NA GAZIE