Silnik
: Jak już wspomniałem silnik jest synonimem geniuszu i klasy jakim wykazali się konstruktorzy Isuzu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Idealne auto do "Kulania". Tylko trzeba dbać o podłogę i blacharkę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik po prawie 300tysiącach chodzi bez zarzutów. Odpala bez problemu w największe mrozy. Isuzu wykonało kawał dobrej roboty do tego silnik oszczędny a przy oleju dobrej jakości spalanie w trasie jest
4,0
Skrzynia biegów
Bez żadnych problemów ,rozwiązanie znane posiadaczą opelków wrzucania biegu wstecznego uważam tylko za atut. Do tego skrzynia dosyć "gietka" jakoś specjalnie się nie dławi
5,0
Układ jezdny
Auto pożera wręcz dziury uważam że jak na nasze drogi spisuję się bardzo dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem problem z nagrzewnicą a miałem już niewątpliwą przyjemność wymiany w innym samochodzie, to w Oplu demontaż dosyć łatwy trzeba się oczywiście "pobawić" ale tragedii nie było
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfortowo można podróżować w pięć osób
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jak na diesla z tym przebiegiem naprawdę dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części i mało pali co tu więcej mówić
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłbym to auto jeszcze raz bez żadnego zastanowienia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małe problemy z podswietleniem systemu nadmuchów oraz problem z centralnym zamkiem który trzeba było po prostu nasmarować
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana docisku sprzęgła które według poradników powinno się stosować po 100 tysiącach w przypadku tego samochodu znając jego historię nastąpiło to po 150 tysiącach wiec nie ma powodów do narzekania
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]