na benzynce żletka ze świteł jeszcze mnie nikt nie pyknął a niezłe fury sie brały, na gazie troche muli na wolnych ale to wina instalacji dobry gazownik powinien sobie poradzić,
żadnych problemów z zapalaniem, oleju ani kropelki nie bierze, po pełnym przebiegu do wymiany jazdy na gazie olej żółciutki jak nówka
4,0
Skrzynia biegów
dobrze dobrane przełożenia, ale problemy ze wstecznym strasznie chrupi przy wrzucaniu, ciężko wrzucić jedynke na postoju ale to ze sprzęgłem coś nie gra
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma się drogi, wygodny na długich trasach, zawieszenieutwardzone seryjnie wersja GT
Komfort
3,0
Widoczność
przód ok, tył bardzo słabo wersja 5 drzwiowa
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po wymianie termostatu grzeje elegancko nawet na krótkiej trasie,
wietrzenie to nie klima
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, tył mało miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
piszczę plastiki na dziurach ale to już 14 lat
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gazu w mieście 14 na stówe przy ostrej jeździe, w trasie 130 km/h poniżej 10l/100km
benzyny nie sprawdzałem
wymiana termostatu 30 zł
wymiana reperaturek tył + progi z malowaniem + małe poprawki lakiernicze 1000zł ( ale to standard do zrobienia przy vectrze
5,0
Stosunek jakość/cena
za 4000 bajera wózek + 1000 blachy
super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nigdy nie zawiódł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
14 lat i chodzi jak brzytwa
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i KAT 115KM 85kW
[l/100km]