samochód za 1900zł w bardzo fajnym stanie,szyber i wspomaganie i tyle.
Nie jestem zwolennikiem elektroniki i tu jej nie ma wiele,w 6 mies przejechałem 32tys km bez zająknięcia..a lekkiej nogi nie mam ,samochód robił co kazałem nawet jak stawiałem mu zadanie jak dla samochodu wyczynowego...on sie nigdy nie zepsuł..zmieniam tylko sprawy eksploatacyjne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Miistrz ekonomii i niezawodności.
Po 23 latach zaczął znikać płyn chłodniczy-uszczelka pod głowica...luz...robota z planowaniem głowicy,świece,termostat..400zł dużo?
4,0
Skrzynia biegów
powiem krótko...
1-do 50km/h
2 100km/h
3 140km/h
4 180km/h
5...nie wiadomo...na pewno 210km/h ile wiecej? nie wiem
4,0
Układ jezdny
układ prosty tani i posłuszny..nie tłumi może dziur jak leksus ale nie kosztuje jak leksus
Komfort
4,0
Widoczność
dla mnie wystarczający
5,0
Ergonomia
prosty jak kij od miotły bez zbędnych guziczków i światełek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyber zamiast klimy...latem piekarnik...ale za to nie choruje od klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dość,renault 19 z przodu miał chyba wiecej miejsca
3,0
Wyciszenie
zależne od prędkości
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
łaczny koszt remontu po 50tyś km to około 1200zł zawieszenie + silnik
spoko
5,0
Stosunek jakość/cena
nowe samochody mogą sie uczyć od babci Viki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jade tak długo ile mam paliwa...reszta nie jest istotna...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
usterki w tym aucie?
żart?
eksloatacja owszem..bo zepsuć sie nie ma co...chyba ze awaria nazwiemy wymiane rozrządu lub coś w ten deseń
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i KAT 115KM 85kW
[l/100km]