Wiele informacji znajdziecie po wpisaniu \"opel sintra 24\" Warto dbać o pasek rozrządu, który - według instrukcji - należy wymieniać co 120 tys. km, ale dla bezpieczeństwa lepiej skrócić ten okres, np. do 75-90 tys. km. Ten siedmioosobowy, duży van był produkowany w USA. Zadebiutował w roku 1996, a jego produkcja zakończyła się zaledwie 4 lata później. W Polsce nie zrobił kariery. Przyczyną była oczywiście bariera celna - jego cena nie byłaby konkurencyjna. W Europie też poszło mu nie najlepiej. Krytykowano fatalne wyniki prób zderzeniowych oraz zbyt miękkie zawieszenie.
Na rynku wtórnym Sintra prezentuje się zaskakująco korzystnie. Jakość wykonania nie budzi zastrzeżeń - niektórzy uważają, że auto jest mniej awaryjne od innych, bardziej popularnych modeli Opla. Nie bez znaczenia są także relatywnie niskie ceny egzemplarzy używanych.
Na korzyść Sintry przemawia także oplowski silnik 2,2 1, który pasuje tu znakomicie. Cieszą niskie zużycie paliwa i niezła kultura pracy. Samochód spala 6,5-11,51/100 km.
Po montażu instalacji gazowej (silnik wymaga sekwencyjnego wtrysku) auto staje się naprawdę ekonomiczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V 201KM 148kW
[l/100km]