Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Sintra

lsuch@gazeta.pl, 16 lat temu
Silnik 3.0 i V6 24V 201KM 148kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 164 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Sintra 3.0 i V6 24V 201KM 148kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,31
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kultura pracy i spalanie to każdego nowego właściciela miło zaskoczy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak na rynku silników tylnej wycieraczki, na szczęście byłem w USA i dostałem :)
4,0
Całokształt
Super tanie w zakupie i użytkowaniu auto rodzinne. Prawdziwie rodzinne, a nie jak inne budowane na płytach podłogowych mniejszych aut. Nawet posiadacze następcy (zafiry) mówią, że 3 rzędy pełnowymiarowych siedzeń to jest coś super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 3.0 V6 to po prostu muzyka dla uszu i przyjemność z jazdy. Zapas mocy i automatyczna szkrzynia pozwalają zapomnieć, że wyprzedzanie jest niebezpiecznym manewren na drodze. Wciskasz gaz i oglądasz innych we wstecznym lusterku. nie znaczy to to, że jeżdżę jak P(e)H; (przedstawiciel handlowy);)
5,0
Skrzynia biegów
W mojej ocenie skrzynia jest bardzo dobrze zestrojona z silnikiem, nie używałem jeszcze opcji sport, ale tylko dlatego, że nie muszę tego robić.
4,0
Układ jezdny
Wszystko działa poprawnie, szkodda tylko, że łożyska przedni i tylne dostępne tylko z importu za ceny z kosmosu, chociaż ostatnio spadły z 1000 do 400 :)
Komfort
5,0
Widoczność
Nie wiem czego nie można z tego auta zobaczyć, lusterka wielkie jak w ciężarówce i za to je lubię. Jak oglądam inne samochody to znajomi już wiedzą, że powiem "ale małe lusterka". :) Odsuwane drzwi boczne zadecydowały o zakupie. REWELACJA.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem problem z rezystorem od wentylatora, ale wymieniłem go na rezystor z audi i mam regulacje obrotów. :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NIe muszę robić losowania co zabieramy na wakacje i czyj rower. Ładujemy wszystko oprócz zimowych rzeczy. I tak zostaje jeszcze miejsce.
5,0
Wyciszenie
Słychać czasem jak opony hałasują po asfalcie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest rzecz, która kompletnie mnie zaskoczyła in plus. Poprzednio miałem 2l leganzę w automacie i paliła po mieście tyle samo co teraz sintra 3.0 V6. NIESAMOWITE.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Muszę jeszcze wymienić uszczelki pokryw zaworów bo ciekną, ale to przypadłość designu opla (leganza też to miała i pochodzi od opla ). Nie działa u mnie pneumatycczne zawieszenie, pewnie problem jest na kablach, bo pompkę sprawdzałem i jest OK. Miałem wyciek z tylnego amortyzatora i całe szczęście, że pracuję w koncernie, które produkuje amortyzatory to nie miałem problemów z dostaniem w dobrej cenie ;) Przestał mi świecić ostanio wyświetlacz komputera i wszyscy proponowali mi naprawę lub używany, a przyczyną były spalone żarówki podświetlenia :))))
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Piszę o tym jako poważnej usterce, ale.... Kupiłem to auto z Niemiec. Na liczniku było 146000, ale przy zmianie przebiegu na 150000 nagle zrobiło się 250000 i dalej liczy kilometry poprawnie. Ale jaki jest prawdziwy przebieg to tylko sintra wie. Ponieważ nie z nią żadnych poważnych problemów to nie mam o to do poprzedniego właściciela pretensji, ale gdybym to wiedział to więcej bym utargował :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Sintra 3.0 i V6 24V 201KM 148kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Sintra