silnik dość elastyczny choć najlepiej się czuje powyżej 3 tyś obrotów.
3,0
Skrzynia biegów
Moja skrzynia akurat pracuje przeciętnie, nic rewelacyjnego, widziałem leprze
4,0
Układ jezdny
bez specjalnych uwag
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki dobrze, a do tyłu ze względu na gabaryty trzeba uważać lub założyć czujniki cofania i sprawa załatwiona. Bardzo duże lusterka boczne ułatwiają widoczność do tyłu.
4,0
Ergonomia
Poprawnie choć dla niskiej osoby przy podniesionym fotelu ciężko zaciągać hamulec ręczny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie zimą bardzo dobrze pracuje, latem klima nieźle działa. Uchylne szyby i szyber dach pozwalają na pełną regulacje wentylacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tego w Sintrze nie brakuje
4,0
Wyciszenie
Czy 50 czy 150 na liczniku poziom hałasu ten sam na niskim poziomie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy spokojnej jeździe 11/100 choć norma fabryczna mówi o 14l. Na trasie całkiem niźle 7,5/100. Przeglądy i naprawy wykonywane poza ASO na normalnym poziomie finansowym nie odstraszają. Dostęp do części zamiennych bez problemu a ceny na umiarkowanym poziomie nie odbiegają od innych popularnych marek.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 141KM 104kW
[l/100km]