Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Sintra

Tomek TomaszKO, 10 lat temu
Silnik 2.2 i 16V 141KM 104kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 199 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Sintra 2.2 i 16V 141KM 104kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,92
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zaskoczyło mnie całe
5,0
Całokształt
Sintre posiadam nie cały rok. Założyłem sekwencje butle pod samochodem tak ze nie traciłem miejsca w srodku. Samochod bardzo pakowny i uniwersalny. Ceny cześci bardzo tanie naprawic można wszystko kombinerkami na lewarku jest to model który dzieli większośc części z amerykanskimi autami oprócz silnika i skrzyni. Blacha ocynkowana korozja pojawia się jedynie na zewnętrznych progach(Koszt progu to 125zł-grosze!) Wszystko jest proste i łatwe w obsłudze. Klima działa bardzo dobrze nawiew ma 5 biegów. Sterowanie nawiewem jest sterowana pneumatycznie nie ma żadnych linek itd. Problemy mogą pojawiac się z centralnym zamkiem szczególnie z pilotami w kluczyku które zdychają smiercią naturalna po pewnym czasie ale bez problemu można zamienic centralke na uniwersalną za 60zł z dwoma kluczykami. Wnętrze proste jak to w oplach z tamtego roku 7foteli można się rozłożyć ponadto fotele przednie się odkręcają do tyłu można robić imprezke albo wypiąć fotele z tyłu wrzucić materac i jechać gdzieś we dwoje(materac się mieści). W środku jest cicho oprócz szumu wiatru jest bardzo dobrze wygłuszony silnika nie słychać praktycznie wcale przy każdej prędkości. Skrzynia jest dobrze zestrojona na piątym biegu można jechać zarówno 50 jak i 190 km/h tyle najwięcej wycisnąłem w nocy na pustej drodze. Sintra prowadzi się jak trochę większa astra ma dobry promien zawracania duże lusterka ułatwiają manewrowanie w ciasnych miejscach. Zawieszenie bardzo trwałe od kupna nic nie robiłem nie wiem czy poprzednik coś robił ale ceny zawieszenia też sa na zadowalającym poziomie. Ogólnie jak ktoś upora się z typowymi drobnymi usterkami tego modelu bedzie jezdził komfortowo i długo te silniki osiągają przebiegi rzędu 500000 bez remontu bez brania oleju itp. Polecam wszystkim którzy szukają vana do jazdy i nie chcą wydawać majątku na serwis i paliwo, apropo spalania też jestem milo zaskoczony ponieważ na trasie można zejsc poniżej 10l lpg, w czasie silnych mrozów na krótkich odcinkach przy jezdzie na trzecim biegu po oblodzonej drodze spaliła mi 13l jak na te mase to rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezniszczalny, ekonomiczny, tani w eksploatacji
5,0
Skrzynia biegów
super
5,0
Układ jezdny
tani i wytrzymały
Komfort
5,0
Widoczność
Super
5,0
Ergonomia
Bdb
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bdb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromny
5,0
Wyciszenie
Świetne porównywalne do aut klasy a6
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BArdzo tani w eksploatacji
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te cene samochod tani w eksploatacji i ogromny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
centralny, drobna korozja, kontrolka abs,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem poważnej usterki dlatego się nie wypowiem.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Sintra 2.2 i 16V 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
6,00 zł
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Sintra