Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Sintra

Bomba, 12 lat temu
Silnik 2.2 i 16V 141KM 104kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 312 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Sintra 2.2 i 16V 141KM 104kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Auto warte swojej ceny. Z pewnością kupiłbym je jeszcze raz. Tanie, ekonomiczne, dynamiczne i wygodne. Kwintesencja dobrego samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość dynamiczny jak na taką masę a przy tym bardzo tani w eksploatacji. Ceny części na normalnym poziomie. Po kupieniu auta uszkodzenia uległa uszczelka pod głowicą lecz po wymianie zrobiłem już 60 tys. km i nic. Wymieniam tylko olej co 10-12 tys. km. Spalanie gazu w trasie 10-11 przy prędkościach 120-130 km/h. jak jedziemy szybciej oraz dynamicznie wyprzedzamy to koło 12 litrów. Na benzynie spalanie nigdy nie testowane.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrana do silnika i masy auta. Doskonale wykorzystuje moc. jedyny mały minus to troche mało precyzyjna ale da sie przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo miękkie ale precyzyjnie. Bardzo dobrze trzyma sie drogi w zakretach. Polecam założyć szerokie opony np. 215/55 gdyż na 185 trzyma sie duzo gorzej.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc dobra siedzimy wysoko wiec wszystko widać idealnie. Duże lusterka bardzo pomagają. widać w nich dosłownie wszystko
4,0
Ergonomia
Bez szału wizualnego lecz wszstko na swoim miejscu bardzo dobrze dostępne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje dobrze ale latem klima mogłaby mocniej chłodzic. Nawet po serwisie szału nie robi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pełna wygoda szczególnie dla osób siedzących z przodu. Z tyłu jednak troche gorzej miejsca jest niby dużo ale te fotele jakieś małe. Poprostu ludzie o dużych wymiarach będą narzekali. Poza tym ilość schowków zadowalajaca
5,0
Wyciszenie
W środku jest bardzo cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miescie nie podróżuje więc się nie wypowiem na temat spalanie ale za to w trasie minimum to 9l/100 km. Przy normalnej jeździe 120-130 km/h spala jakieś 10-11 l/100km. Gdy jeździmy powyzej 130 i dynamicznie wyprzedzam to potrafi spalić do 13 litrów. MOwa oczywiście o spalaniu LPG. Ceny napraw na normalnym poziomie. I co ważne napraw jest o wiele mniej. Kupiłem auto które juz najwidoczniej miało coś nie tak z silnikiem wczesniej wiec musiałem zainwestowac w remont górnej czesci silnika i przez 60 tys. km po naprawie wymieniam tylko oleje płyny i klocki hamulcowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zrobione ponad 60 tys. km i nigdy auto nie zawiodło. Zawsze dojeżdżam do celu a zdarza mi się robić 300km dziennie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna poważna usterka to uszczelka po głowicą a potem 60 tys. km spokojnej jazdy

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Sintra 2.2 i 16V 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
6,00 zł
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Sintra