Auto uniwersalne. Do pracy, na codzień i na wakacje. Dobrze wyposażone, jak się dba niezawodne. Jeżeli lubisz sie wyróżniać to z tym motorem, felgami min 18' napewno zwrócisz na siebie uwagę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie do zdarcia. Gorzej z oprzyrządowanie . Kupiłem auto mając niby na liczniku 136tys, po sprawdzeniu było za dobrze, po wizycie w aso okazało się ze przebieg to on ma ale 284tys. Z racji pełnego serwisu i dobrej ceny kupiłem zaryzykowałem. Historie wersji przed lift znam doskonale dlatego jestem zdowolony z decyzji do dzisiaj co robiłem do tej pory ? Czyściłem klapy wirowe kolektora dolotowego ..do tej pory nic choć powoli różne checki wchodzą ...ale to np DPF..
3,0
Skrzynia biegów
Specjalistą nie jestem pierwsze co zrobiłem wymieniłem gałkę na wersje OPC i jest lepiej, po tym przebiegu trochę zaczyna czuć przełożenia , ale źle nie ma , sportowa skrzynia to napewno nie jest, automat do tego motoru byłby ciekawszy i wygodniejszy.
3,0
Układ jezdny
No cóż tu trochę gorzej, promień skrętu słabiutko, motor mam wrażenie chce dominować na kierownica w szczególności przy mocniejszym kickdownie, ale na codzień wystarczy dobra trakcja, sobra reakcja na mocne zwroty.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność nic dodać nic ująć, lusterka odowiedno duże, szyba tył jak to hatchback spora, czujniki pomagają ( przód i tył ) jak czegoś brakuje.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Trochę za dużo przycisków w panelu radia ..sterowanie multimediami z kierownicy ok ...ale do dzisiaj czasami zastanawiam się co do czego :P...może dlatego ze model stary i nie ma dotykowego ekranu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi , zima auto grzeje..nie mam zastrzeżeń ...oczywiście jak wszystko działą :P
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Skoda Superb to to nie jest ale bardzo podobnie. Kierowca lux mam 187cm , pasażerowie nie narzekają...no może jak jedzi ich pięciu - mam 4 siedzenia
4,0
Wyciszenie
do 140 ok słychać miły pomrók V6 ...powyżej mogło by być lepiej ale to nie limuzyna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uważam że jeżeli dbasz to masz, zdecydowałem się na zakup tylko i wyłącznie dlatego że mam pełną książkę do ostatniego kilometra. Jest drożej...ale bez przesady ( więcej oleju wchodzi, torchę oprzyrządowanie droższe ) serwis dwa razy do roku olejowy + filtry . Ten diesel to pod względem zużycia paliwa chyba jeden z lepszych silników na rynku wtórnym średnio przy raczej dynamicznej jeździe 9l/100 w cyklu mieszanym
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze ( za niedługo go będę sprzedawał ) ok 15-17 tys nie kupisz nowszego, lepiej wyposażonego auta z dynamicznym silnikiem zapewniający względne koszta utrzymania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej dobrze. Ostatnio zaczyna mnie powoli męczyć, ale przebieg robi powoli swoje. Dbam więc robię na bieżąco - czyszczenie klap wirowych , nowy DPF, czyszczenie EGR , nowa rura kolektora dolotowego , obecnie coś mi check serwis sie zaświecił przy mocnej jeździe ale jeszcze nie byłem zobaczyć co to ( minęło )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto na ten moment mnie nie zawiodło . Nawet w przypadku drobnych usterek jak zapchany dpf, peknięty wąż do intercoolera, zapchane sitko paliwa ( raz zatankowałem na dziwnej stacji ) i wołania o serwis jechało
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
[l/100km]