Silnik
: jest moc i dzwiek silnik to dobra konstrukcja ... wbrew opini!!!!!!!!!
4,0
Całokształt
Opel signum to nietuzinkowy mocno wyposazony pojazd mogacy sie podobac lub nie dla mnie auto szybkie ladne bezpieczne komfortowe oryginalne w miare ekonomiczne z wyposazeniem ktore moze nie jeden pozazdroscic...
Wrażenia
4,0
Silnik
za zimno tuz po odpaleniu klekot traktor(diesle tak ma) na cieplo mily pomruk v-ki nastraja mnie pozytywnie moc i moment ok choc dla mnie (przyzwyczajony do wiekszych lekko mocy troszeczke niedosyt..) ale silnik konstukcja po kuracji fabrycznej niewysilona na maxa i jest dobrze spisuje sie
5,0
Skrzynia biegów
skrzynk chodzi gladko bez zaciec -nie mam zastrzezen
6 bieg na autostradzie lub expresowce i spalanie oscyluje 6.5-7.7 max :)przy tempomacie i 130-160km/h
5,0
Układ jezdny
jest stabilnie i bezpiecznie tlumienie na poziomie 5
przy atywacji IDS plus;) charakterystyka zmienia sie conajmniej na 5+ oceniajac trakcje i wyczuwanie pojazdu poczuc sie mozna spokojnie sportowo z lekka zylka rywalizacji heh,prowadzenie signum czysta przyjemnosc a u mnie jeszcze 20mm zawieszenie nizej fabrycznie sportowo od normalnych
Komfort
4,0
Widoczność
auto dobrze przeszklone co w niektorych dodaja szyberdach ;) to juz wogle swiatlo sobie wpada do kabiny jest przejrzyscie,w tyl jak tu ktos napisac wymagane wieksze \"skupienie\" i nasluch bipania parktronika przod wszystko widoczne generalnie nie mam zastrzezen
5,0
Ergonomia
przesiadajac sie z VC czuje sie jak poprzednio czyli ok wszystko na miejscu sterowanie w kierownicy wybieranie glosowe(SYSTEM HANDS FREE)pomaga sie w prowadzeniu bezpiecznym auta, wlaczniki wpasowane sa poprawnie nic ze soba nie gryzie sie i nie koliduje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
QUICK HEAT nagrzewnica elektryczna funkcja na pokladzie mojego siga.. zanim silnik sie nagrzeje w kabinie po max 5min robi sie cieplo a potem goraco dogrzewanie jest na poziomie ogrzewanie pracuje wydajnie klimatronik synchronizuje prace cicho i klimy nie uzywalem jeszcze ale nadchodzi powoli na to czas takze sie okaze
p.s \"webasto\" w tym przypadku jest to eberspacher ogrzewanie postojowe dopelni dziela mysle spelni swoja role(u mnie cos popsulo sie )musze to zrobic
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca ogrom tyl jeszcze wiecej...
nadwozie signum/vectra c to kawal dobrej przestrzeni kierowca i 3 pasazerow(5osoba na srodku z tylu na kanapie bedzie miala niewygodnie tylko do krotkich dojazdow mozna tam wytrzymac) czuje sie wygodnie i swobodnie
4,0
Wyciszenie
no jest lepiej niz np.w VC tam bylo troche glosniej jadac predkosciami rzedu 120-180KM/H jest dosc cicho poczuc sie mozna jak np. prawie klasie premium szum i toczenie sie kol to wszystko, jesli ktos ma na dachu cb antene jak ja moze ten wizerunek lekko zaburzyc swist powietrza dajacego opor na nia ale ogolnie wyciszenie dobre -jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przytocze slowa kolegi wypowiadajacego sie wczesniej tu \"nie oszukujmy sie 3.0 V6 musi troche wypic ale nie jest zle jak na taki silnik i mase auta( ok 1650kg) miasto ok 10.5l trasa nawet 6-7 L przy normalniej jezdzie
podpinam sie do tego.. jesli chcemy by auto jechalo dynamicznie szybko np. na wl SPORT pali wiecej jesli jednak zalezy nam na ekonomicznosci i nie deptamy mocno ,biegi zmieniamy wczesniej spalanie spada i to znacznie
wszystko zalezy od stylu jazdy kierowcy
4,0
Stosunek jakość/cena
cena-jakosc-stosunek= pozytywnie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie wszystko ok bylo pare usterek ale to drobnostki nie warte opisu..
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze nic i oby nic.. bo ceny sa oporowe lekko
zrobione dopiero ponad 7tys wiec trudno cokolwiek mysle wymyslec
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
[l/100km]