Ogólnie, zadowolony jestem. Auto wygodne i komfortowe, tanie w zakupie i mało palące. Polecam wersje sport (pózniej cosmo) w pelnym sport pakiecie, nie porownywalnie lepszy komfort podrozowania aniżeli w standardowej wersji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Troche glosny, ale ciagnie az milo.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynie \"miękka\". Uczucie jakbym nie zawsze wiedzial który bieg wbije. Bardziej przypadają mi do gustu sztywne lewarki ktore precyzyjnie wybieraja biegi.
1 bieg, tylko do ruszenia, 2-gi tez, od 3 mozna jechac, a 4 i do miasta i na trase.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie w wersji cosmo idealne, sztywne a przy tym komfortowe. Polecam tylko tą wersje, pozostałe sa \"zbyt miękkie\".
Komfort
4,0
Widoczność
To kawał limuzyny, więc do ścigania po mieście raczej sie nie nadaje. Na trasy idealnie, parkowanie tez nie jest problemem.
4,0
Ergonomia
Intuicyjna, tylko zbytnio utrudniająca życie. Włączenie klimatyzcji, trzeba wejśc w menu, pozniej zjechac pozycje w dół i potwierdzic włączenie... bez sens, jakby nie możan zrobic wlaczeniaoddzielnym guzikiem ?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie perfekt, jak na tak duży samochod, mile zaskoczony jestem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo komfortowy i z przodu i z tylu.
5,0
Wyciszenie
W srodku cisza, przy 160-180 szum powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO - drogie. Padl moduł od poziomowania xenonow - 1200 zł
Wymiana klockow - 450
Wymiana rozrządu prawie 3 tys w ASO. Na szczescie można to zrobic poza ASO i wtedy jest o wiele taniej (rozrzad 1500), ale takie rzeczy jak moduł do poziomowania, prawie nie dostepny jako używany .
Spalanie:
trasa - 5.5 - 6.5
autostrada (180km/h tempomat) - 9
miasto 7-8
sam sie dziwilem ze takie niskie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wyżej, dodatkowo z tylu wylał amortyzator (mimo że drugi byl idealny) - 700 zł