Inne
: To co otzrymujemy w zamian za cenę jaką płacimy. Duży komfort i opcje w standardzie.
5,0
Całokształt
Nietuzinkowy, rzadko spotykany i bardzo ładny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Waga auto 1,600 kg, czyli jest co ciągnąć. W moim przypadku CDTI V6 sprawuje się doskonale i oby tak pozostało.
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba opanować sprzęgło i wszystko będzie grało :)
6 biegowa manualna, nic dodać nic ująć.
5,0
Układ jezdny
Twarde i mocne zawieszenie. Nie przechyla się na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez parktronicka trochę ciężko z tyłem ale tylko z początku.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, dobre materiały i czytelnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dodatkowa nagrzewnica przydaje się w zimie. W samochodzie robi się ciepło zaraz po załączeniu silnika. Klima także niczego sobie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu lepiej niż u nie jednego w domu. Miejsca ogrom ale dla 4 osób, jeśli chodzi o 5 osobę to nie wygodne środkowe siedzisko no ale kosztem komfortu siedzeń bocznych. Dla mnie bomba :)
5,0
Wyciszenie
Pomruk V6 i nic więcej. Spokojnie można rozmawiać przy każdej prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie - u mnie średnio 7 litrów w mieście. Na autostradzie na klimatyzacji, z obciążeniem (auto pełne) i przy prędkości rzędu 160 170 km/h bez tempomatu 7.5 litra. U mnie za przegląd w ASO 900 zł. Olej, filtry itp. cała checklista.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena nowego. Już nie ma nowych a ceny używanych niskie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje. Nuda i dobrze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana wachaczy tylnych i przednich sprężyn. Oto polskie drogi i 17\" felgi.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
[l/100km]