samochód po przebiegu 80000km koszt naprawy 20000 nie do zaakceptowania
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
wymieniono już tylne amortyzatory
wachacze po przebiegu 60000 km
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
serwis Opel Toruń , mimo diagnostyki na komputerze nie usunął usterki, skasował za rzekomą naprawę 240 pln,
po wyjeżdzie z serwisu usterka została
1,0
Stosunek jakość/cena
serwis Opla w Elblągu nie do zaakceptowania
Opel nie bierze odpowiedzialności za punkty serwisowe autoryzowane
na stronie Opel.pl nie ma żadnych informacji o kontakcie telefonicznym z OPLEM a jedynie z pseudo serwisami
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 1 przeglądzie po przejechaniu 32 km awaria, autoholowanie i okazało się że nie podłączono jakies kostki, serwis kazał zapłacić za holowanie mimo że to ich wina
OPEL Baxima Elbląg
OPEL pl umył ręce
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria pompy wtryskowej
cena nowej 12000pln
serwis opla nie moze powiedziec co było przyczyna
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]