Automat. sk.biegow-troche glosny , aczkolwiek wewnatrz w miare dobrze wyciszony,zdarza sie ze nie pali od pierwszego przekrecenia kluczyka(i to po wlaniu lepszego diesla - ultimate-co raczej powinno poprawic rozruch-ale za to czuc roznicepodczas przyspieszania )
4,0
Skrzynia biegów
pomiedzy 110 a 120 jakby przezucal na wyzszy i z powrotem na nizszy bieg .
3,0
Układ jezdny
od 100 km (kola 215/50, 17 cali)zaczyna lekko wibrowac ,nie czuc tego w kierownicy , uczucie jakby zle tlumil nierownosci na jezdni (autostradzie).przy jezdzie po wybojach z b.mala predkoscia czuc stuki jakby jakies plastiki badz jakies luzy w zawieszeniu lecz w servisie Haller w Gdyni nic nie znalezli.
Komfort
4,0
Widoczność
przednie slupki troszke przyslaniaja boczny widok z przodu , a tak to ok
4,0
Ergonomia
b. dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic dodac nic ujac
4,0
Wyciszenie
w poruwnaniu co sluchac na zewnatrz ,w srodku super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
malo pali, przeglady co 50000 tys km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]