Widocznośc do tyłu ograniczaja szerokie słupki i poduchowate zagłówki
(podobno z tyłu też aktywne - SAHR).
Niezbyt dokładnie wygłuszony przedział silnikowy. Nawet plastikowa nakładka na pokrywę rozrządu jest tylko częściowa. Lekka, aluminiowa maska nie podwyższa wyciszenia silnika.Duża szczelność przedziału silnikowego na błoto i sól. Bardzo dobrze
wygłuszona kabina - niski poziom hałasu wewnętrznego na wyższych
biegach i prędkosciach powyżej 100 km/h. Samochód stabilny , również dzięki nowoczesnemu systemowi IDS, który w RP nie jest zbyt opisywany. Monitor komputera mało widoczny w dzień przy włączonych
światłach, nawet przy "dziennym" ustawieniu monitora.
Wspaniałe ogrzewanie stóp i bioder osób na przednich siedzeniach.
Wrażenia
3,0
Silnik
Strasznu klekot na zimno oraz przy przyspieszaniu na niskich obrotach.