Silnik
: uszczelka pod głowicą, EGR, koło dwumasowe
4,0
Całokształt
Fajny wygląd, czasami ludzie dziwią się że ma tyle lat. Dobre wygłuszenie i prowadzenie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Nie wiem czy po prostu tak trafiłem ale odradzam 2.2dti. koszty naprawy wysokie.
4,0
Skrzynia biegów
jest ok, działa dobrze.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem dobra widoczność w stosunku do gabarytów.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pozycja za kierownicą idealna jak dla mnie(186cm wzrostu). pasażerowie z tyłu mają ja w limuzynie.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,4 l/100km spalił jadąc na trasie koło 90 km/h. Trasa Warszawa-Berlin autostrada tempomat 120 km/h 4 osoby na pokładzie, zazwyczaj 6,0-6,2 l/100km.
Normalna jazda w mieście bez korków 7,5-8,5 w zależności jakie pory dnia.
Jazda w godzinach szczytu po centrum 9 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą, przewody wtryskowe, EGR, dwumas
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]