Układ elektryczny
: świece , wyłącznik Cim, czujnik deszczu, tempomat
Karoseria
3,0
Całokształt
Auto bardzo przestronne ( oprócz środkowego miejsca z tyłu ), wygodne, ładny wygląd, Mało pali jak na swoją wielkość i wagę (1600kg)
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto w salonie kosztowało po rabacie 131000zł (firma kupowała 3 szt)Jeździł nim mój brat a potem ja , więc cena 10 lat temu wcale nie mała , a usterek kupa.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wkurzające usterki auta za 140000 tysięcy , popękana konsola przy gałce zmiany biegów, schodząca guma z uchwytów drzwi, uszkodzony styk w drzwiach centralnego zamka, wybijające się łączniki stabilizatorów, gumy stabilizatorów, schodząca skóra z kierownicy(165000km kupiony w salonie przez brata , potem dostałem Go na urodziny ,mam go 6 lat), popękany mieszek gałki zmiany biegów, przetarta skóra na gałce zmiany biegów , odchodzi chromowanie z wykończenia gałki,źle działające pokrętła sterowania klimą i obrotami wentylatora,czujnik deszczu żyje własnym życiem, CD wyłącza się kiedy mu pasuje , Złe zapalanie przy ciepłym silniku (serwis nie wiedział czemu), żle działający tempomat.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina na gwarancji,po gwarancji pompa wtryskowa ( w serwisie chciano 12000zł, naprawiona za 3500zł), wyłącznik Cim (wymieniony 2000zł, popsuty znowu 2 x lecz naprawiony przez elektronika),Spalone świece żarowe 2x,matowiejące reflektory przednie, wymienione amory + 3x łożyska amorów , zatarty tłoczek z tyłu , Rura turbiny pęknięta( tak zwany saksofon , pękło kolanka gumowe ale niemożna kupić osobno tylko komplet 680 zł ), tłumnik końcowy 1280 zł brak zamienników .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]