zupełnie wystarcza do spokojnej jazdy po mieście. Tyłka nie urywa dynamiką ale jak przyciśniesz swoje leci. Na trasie super!! 150-160 robi bez problemu. Diesel ciutke głośny. Prawie 165.000 auto na syntetyku i zero poboru oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. chociaż czasami mi haczy wsteczny
4,0
Układ jezdny
Jak ktoś tak ja ja lubi twarde zawieszenie to będzie zadowolony. Mam wersje Sport czyli zawieszenie od GTS i koła 17\'\'. Ogólnie twarde auto. Na oponach 225/45 trzeba mocno trzymać kierownice bo sie w koleinach nie mieści. Na równym asfalcie prowadzi sie wzorowo/
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu trzeba sie przyzwyczaić i wyczuć auto. Pomagają czujniki.
4,0
Ergonomia
Wszystko po niemiecku idealnie pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprostu SUPER!! ogrzewanie jak i klimatyzacja nawet w mocno nagrzanym aucie schładza błyskawicznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
A4 czy passat pod tym względem sie umywają. Dla mnie jako kierowcy bardzo wygodne a mały nie jestem. Z tyłu pasażeowie mają miejsca jak S-klasie.
3,0
Wyciszenie
no diesla słychać w środku. troche głośna praca zawieszenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście mieszcze sie w 8 litrach
trasa oczywiście w zależności od prędkości 6-6,5
koszty częsci i napraw naprawde śmiesznie tanie jak na klase premium(w końcu technicznie to Vectra)
3,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze cieżko znaleźć drugie auto klasy premium tak wyposażone i tak wygodne. Koszty utrzymania bardzo małe w porównaniu do A6 czy BMW 5.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wzorowo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
20 tysiecy przejechane i narazie sama eksploatacja czyli płyny po zakupie, hamulce, i tylne amortyzatory.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]