Wyciąga 215km/h mało pali, jest cichy przy tych 215 dzięki 6 biegowej skrzyni. Żałuje troche że wybrałem tak szerokie opony ale świetne na trase.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na diesla pracuje wyjątkowo cicho. Jest dynamiczny i elastyczny na każdym biegu. Mogę mieć jedynie zastrzeżenia do turbinki. Troszeczkę się za późno włącza, ale tak to ok.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna 6 biegowa. Krótkie skoki lewarka i co najważniejsze nie haczy.
4,0
Układ jezdny
W moim Opelku są opny 255 i 18 calowe, więc po tych dziurawych drogach dość mocno trzęsie i w koleinach się nie mieszczą. Zawieszenie mimo tych opon świetnie wybiera nierówności i jest przy tym ciche.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest duży problem z tylnym słupkiem. Dobrze mieć czujniki cofania bo tak łatwo o coś zarysować
5,0
Ergonomia
Dużo schowków i Travel Asistance (lodówka, stoliki lotnicze itd) Ergonomia doskonała. Może bagażnik ciutke za mały.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dużo miejsca może nie tyle co w omedze ale nie narzekam
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest bardzo cichy jak stoi to w środku nic nie słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało jak się jeździ spokojnie, ale przejechać trasę Warszawa - Katowice prawie cały czas na pełnym gazie to na pewno przed katowicami nie obędzie sie bez tankowania
4,0
Stosunek jakość/cena
Troszeczke drogi 140 tys zł. Jednak w tej klasie (auta luksusowe) to najtańsza propozycja. Mam w nim prawie wszystko. Polecam reflektory bi-ksenowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic jeszcze sie nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko go mam
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]