DOBRY MECHANIK I JEST OK. MÓJ AKURAT PRACOWAŁ W SERWISIE OPLA.
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK JAK MRUCZAŁ TAK MRUCZY RAZEM Z ŁAŃCUSZKIEM ROZRZĄDU NIE DO ZARŻNIĘCIA, TURBINA NIE LEJE,
5,0
Skrzynia biegów
AUTO MA 9 LAT I JESZCZE ZAPLĄBOWANOM FABRYCZNIE SKRZYNIĘ.
4,0
Układ jezdny
NIESTETY JAK TWIERDZI MÓJ MECHANIK ZA CIĘŻKIE AUTO DO ZASTOSOWANEGO ZAWIESZENIA NO I TE CAŁE DRĄŻKI PŁYWAJĄCE TRAGEDIA ROK W ROK COŚ STUKA PUKA
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
NAGRZEWA SIĘ BARDZO DŁUGO
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2+2 PRAWIE JAK A8 KTOŚ WCZEŚNIEJ NAPISAŁ A4- CHYBA NIGDY NIE SIEDZIAŁ Z TYŁU
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA TE GABARYTY TO BARDZO MAŁE ZUŻYCIE PALIWA. CZĘSCI NIE SĄ NAJTAŃSZE
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jEŻELI NIE CZŚCI SIĘ PRZEPUSTNICY CO OK PÓŁ ROKU MONA SPODZIEWAĆ SIĘ JEJ AWARII( AUTO PRZEŁANCZA SIĘ W TRYB AWARYJNY TRACI MOC SILNIK ZACZYNA SIĘ DUSIĆ I ZATRZYNUJE SIĘ W RÓŻNYCH MIEJSCACH)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]